شاهرود | بازدید از طرح های اشتغال زایی به مناسبت هفته بهزیستی

حسن غربا: سالانه بودجه ای برای اشتغال مددجویان تحت حمایت به بهزیستی شهرستان اختصاص می یابد که از طریق بانک های عامل پرداخت می شود.

همزمان با آغاز هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور، رئیس, معاون و کارشناس اشتغال شهرستان شاهرود از برخی طرح های اشتغال زایی موفق مددجویی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ در این بازدیدها که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی انجام شد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: "نهضت حسینی،خدمت مردمی" شعار هفته بهزیستی امسال است که از ۳۰ تیر لغایت ۵ مردادماه تعریف شده است.

حسن غربا ضمن ابراز خرسندی از اهتمام مددجویان در راه اندازی کسب و کار به اهمیت اشتغال توانخواهان اشاره و خاطرنشان کرد: سالانه بودجه ای برای اشتغال مددجویان تحت حمایت به بهزیستی شهرستان اختصاص می یابد که از طریق بانک های عامل پرداخت می شود.

وی اشتغال ایجاد شده در سال‌گذشته را ۸۱ مورد برشمرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال چهار درصد پرداخت شد و ۱۴۹ نفر بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی با مبلغ پرداختی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کردند.

وی در انتها تاکید کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال و حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، آموزش مهارت های شغلی با همکاری فنی و حرفه ای نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 112206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد